;PpppPpPpp

gr
en annan gång när vi fikade


Idag har vi fixat lite låtar till flak-spellistan. Mmhm! Bella gillar lugna låtar. det gillar inte jag. jag gillar andra låtar som man kan sjunga högt till. det gillar nog bella egentligen med.

Åkte in till Simeon och kollade lite på hans fina konst i Svava. mkt fin. jag gillar killen som vrider på radion och även den stora med en rosa fläck i. Om jag vart ett rikt-troll hade de följt med mig hem.

Sen kissade vi och därefter gick vi allesammans och drack te och åt macka på Linné. Och ännu en gång har vi fått bekräftelse på att Årummet är bäst. Ska sluta gå någon annanstans tror jag.

Nu är jag nyduschad  - håret ska torka lite. sen sova. ♥

Kommentarer
Postat av: chari

ni är bra fina ni.

2010-05-08 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0