HOT

att vara hemma är patetiskt tråkigt. Jag är utråkad efter två dagar, jag håller alltså inte med thord att det kan vara skönt att vara hemma alldeles ensam som han alltid säger på psykologin. Men folk är olika. Till och med jag fattar det.

i dag har jag.

- vaknat, legat kvar i sängen länge. smsade krångligt till nikolaj om vad jag drömt.
- funderat på vart jag skulle gömma mig om jag visste att forsmark skulle explodera om en timme.
- sjukanmält mig, gör ju sånt själv nu, VUXEN!
- ätit frukost, blä äckligt.
- suttit framför tradera, bjudit och blivit av med pengar. (har ju inte fått grejerna än)
- skrivit presentation- och tacktal till svenskan på fredag
- kollat på Tzatziki - vänner för alltid
- kollat på vänner medans jag åt kyckling
- suttit vid tradera och betalat saker
- kollat på top model
- kollat på that '70s show
- kollat på scrubs
- ätit fiskpinnar
- kollat på mer scrubs
- druckit varm mjölk med honung. :/ ..nu är jag swine-svettig av allt varmt! (sitter i mitt täcke)


och hela dagen har jag väntat på idol. patetiskt. (yes bara en timme kvar)

...tanke: ska hålla mig borta från att buda mer på tradera, hittar för mkt bra. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0