Fatboy

Igår kväll åkte jag till Benjamin och grillade tillsammans med Niko, Petrus, Arash, Abbe och Ishai..och så Benjamin SÅ KLART! Roligt hade vi, musikalfolket...

Jag har blivit förälskad i "fatboy" tror jag den kallades. Det är typ en sackosäck fast 100x bättre, snyggare och mysigare! En sånn önskar jag mig stenhårt. Benjamins pappa säljer sånna så jag får ta och bli kompis med honom antar jag...(:

Vi började se på en film och där börjar mitt minne suddas ut av trötthet. . .jag minns bara att jag helt plötsligt vaknar av att nikolaj säger att han ska åka. Då sover alla andra och klockan är lite för mkt. Jag älskar att somna till filmer tror jag. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0