Te på flaska.

Nu är alla hemma. (: Både Ishai och Edis är tillbaka från sina trippar till Japan och Etiopien. Att vi människor alltid tycker så mkt om att resa. . . . Edis har fyllt arton i fredags och Ishai hade köpt med japanskt te till mig, på flaska (!) Smakade ju tyävrr inte himmelskt men själva grejen var fin. Väldigt fint. ..alltså har nån skänkt mig en tanke i Japan. Det var ju lite tufft. höhö. Tack ishai!

 





Nu har jag inte alls tid att sitta här, har ett apstort prov på fredag!


...ps. Tror att min sång rädsla börjar ge sig en militeter..hurrej!


Kommentarer
Postat av: Antonia Melkerson

hejhej gud vilken fin blogg du har! :D

2009-03-31 @ 20:51:02
URL: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0