sug på den karamellen!

Ibland har man sånna där "tråkdagar". Men bara känner som om allt är lite små pissigt. Sånna dagar brukar jag tänka så där läskigt djupt. Oftast dåliga saker, om jag ska vara helt ärlig. Men även en hel del rent ut sagt onödiga saker.

Idag tillexempel kände jag mig bara ovanligt dum mot alla, och mest nikolaj. Så då orkade jag inte snacka (bäst att hålla tyst om man ändå inte gör någon glad lixom) Så tänkte jag lite istället...och en av sakerna som jag kom på var att när någon fyller år så säger man ju "Ha den äran!"...men det är egentligen är förkortad mening utav "Jag har den äran att gratulera dig" JAG, har den äran att gratulera DIG! Men om man bara säger "Ha den äran" Så blir det ju att det är personen man säger till som har äran att gratulera någon annan.

Det var bra tänkt!


PS. Jag älskar att få post! ....jag älskar även Nikolaj, han är min pojke. (:

ikväll sover eli hos mig, Mjaau! I blir det en gosig lördag med nikolaj hemma hos mig, WILDKIDS och ROBINSON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0