Resumé

Skönt att sluta så tidigt! Hade bara två lektioner. . . så jag kom hem för typ en timme sen. Har suttit och tränat på en musikallåt. Och nu har nikolaj påbörjat sin flygtur mot thailand. <3

I går gick jag på bio med isabella, vi hade gratisbiljetter (!) Efter bion fikade vi med Ishai på Linné.

Här kommer lite bilder från den senaste tiden....
skorBj 
        skorna som hållt mig varm den senaste tidenDen nya BJ - Chocolate Macadamia

biggeva?
                         Valles hund Bigge. ↔jag uppfattade inte rikitgt..

ishaibello
                       Fika med Ishai och Bellö!

edis sovertischa
          Edis har hittat det perfekta sovstället. ↔Min nya T-shirt.

valle  flicks
                                                               Firade Valle (18år) på tsatziki med flikor...

lisennikolaj
                                                      samma pose? . . .Nikolaj har åkt till Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0