Party Party

Kära samuel, du skrev igår att det verkar som att jag och nikolaj gör samma sak hela tiden. Inte för att jag vet om jag har rätt men jag har samma känsla om dig. Och när jag tänker efter så gör väl alla rätt ofta samma sak hela tiden, eftersom man gillar vissa saker mer än andra. .... Men nu i helgen har jag och nikolaj faktist gjort en heldel andra saker.

Lördag:
nikolaj och william kom hit och käkade frukost tillsammans med mig till "högtryck". Vi hängde lite här hemma, minns inte riktigt vad vi gjorde faktist. Eller jo..jag typ sminkade mig och valde kläder för klockan tre kom Josua och Benjamin och hämtade upp oss, och så for vi iväg till Jompi.
Sen fixade vi intför festen resten av eftermiddagen. Klockan halv sju var vi klara och då började folket komma.
Baren blev najs, och ljuset blev super det också. Var stolt (som vanligt) över min pojk. Och lite stolt över mig själv som faktist gjorde det rätt mysigt vid Baren. Josua och Benjamin var utmärkte bartenders så festen blev lyckad! ..Riktigt bra DJ hade vi också ;) hunny.

Åkte hem med David och så sov nikolaj över hos mig. ..

Söndag:
Vaknade av att mitt rum var för ljus, så jag steg upp och gick och kollade på Pippi på de sjuhaven. . . det var tråkigt att sitta och titta själv. Så jag väckte nikolaj. . . men då åt vi frukost i stället. Nikolaj har inte fattat charmen med Pippi. Vi hade en sån där social frukost med varsin tidning. . .
Kollade på det inspelade Wildkids från lördagen och även melodifestivalen. Och sen kom min familj + william hem från mötet. Vi åt, spelade Guitarhero och rappakalja. Sen har vi komma fram till nutid och nyss körde mamma hem bröderna brink till sig.

Det här var en bra helg. Helgen blir lätt bra om nikolaj är närvarnade. Jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0