inte helt O.K.E.J

Hoppas du har haft en über helg, för det har inte jag. Vågar jag påstå. Har inte gått utanför dörren sen i fredags förmiddag. Att vara sjuk är inte okej, så när jag vaknade i morse tänkte jag. "Varför bryta den fina traditionen? Kanske bäst att stanna hemma och bli riktigt kry" Samtidigt kom ethel upp i mina tankar med sin arga norrländska blick. (hon får den inte ofta, bara om man är olydig). Då minndes jag att det var geografi redovsning kl åtta. Där var beslutet fattat och kl en minut över åtta (jag hittade inte mina nycklar) var jag på lo, redo att möta ethel.

När det var avklarat kände jag mig glad men inte helt frisk. Så ja cyklade hem för att bli som en frisk..vårfläkt!

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0