Bolligt troll

tanzen

Vad ska man skriva om en sån här dag. Du vet en sån dag som inte börjar så som den borde. Jag skulle ha varit och jobbat nu men eftersom hostan höll mig vaken nästan hela natten och eftersom att man inte kan stå och hosta på gästerna i kassan ringde jag jobbet och sjukanmälde mig. Det är nog bäst så, för alla. Utom min plånbok som gapar efter semesterpengar. .. . har du för mkt. Hör av dig.


Igår kväll kom Isabella hem till mig efter en lång skoldag. Vi tog en promenad mot stan i den kyliga sommarkvällen. Hämtade hennes longboard och sparkcykel. For runt i stan i natten och kände känslor utav lycka, gangsta, läskiga tanter, nära döden och tyskland. Det blir nog så att vi en dag flyttar till Berlin ett tag, staden drar i oss allt för hårt för att vi ska kunna tacka nej till europas bästa stad.

Renate vill nog ha oss i Berlin också. Det tror jag. Vi kan städa eller sjunga på stan. Det blir fint, så gör vi.

Kommentarer
Postat av: Natta

Pax att stalka er! eller ni får iallafall komma på middag hem till mig när jag flyttat dit.

2009-06-03 @ 11:23:01
URL: http://williamsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Renateeeeee<3333333333

2009-06-03 @ 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0