min och något ut över det vanliga

jo men visst. 19 timmar sedan jag vaknade och jag ljuger aldrig. Det kryllar av snåla tanter och till slut blev det 1 kr styck. Vi välsignar där vi drar fram.

 Glassfika med valle och Bellsi. "I taket lyser stjärnorna" och damp på isabella. Vi trånar efter med sakke.


torg. isabella säljare

_______________________________________________________________________________

Idag är det en fin dag. Min favorit pojke fyller arton vackra år. Han är en syn att skåda, snyggare man har jag aldrig sätt. Han är något ut över det vanliga. Sockertopp. Tänk att han är min, i morgon ska ha få en puss. Snällbarn. ♥

18 årig valp
..ja han har en tråd på näsan. söten.



..jag har fallit i en "the kooks" grop. Gosigt

Kommentarer
Postat av: Carro

i en kooks-grop tillsammans med sakke är jag.

det är livet. kan inte bli bättre...

puss på dig som är så fin.

2009-07-12 @ 15:35:01
URL: http://carrolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0