En blanding mellan jordgubb och nyklipppt gräsmatta.

Hellå där..

Mitt hår luktar ljuvligare än vad du kan tänka dig. I går kväll blev det, dusch, klippning och hårinpackning för hela slanten! Jag skulle vilja påstå att jag doftar en blanding mellan nyklippt gräsmatta och jordgubb. Sommrigt och ...lent!

Jag måste skänka en rad till kära glasscafé-vickan som jobbar sig helt slut på det där underbara lilla cafét som vimlar utav tyskar och annat trevligt folk! Du är duktig och snart är du min. Då ska vi göra mer glass, fixa årets kräftfest och åka utomlands! Tänkte nästan skriva " du och jag mot världen" ..men det känndes lite för kärleksfullt. Känns helt enkelt inte helt rätt. Du förstår säkert. Bra.


Mina norrländska kusiner är här och leker. Men den som leker mest är nog pappa, han tar varje lek på blodigaste allvar. Endel ska tydligt lyckas vinna på exakt allt. Alla knep är tilllåtna..verkar det som.

Grillning och Nikolaj på G. Ciao!


..ikväll promenix med edis som jag inte träffat på hela sommaren! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0