Jomenvisst

Jag som tyckte mig känna vår i luften när jag cyklade hem igår. Idag kom det snö, vad hände där lixom? Och varför måste vädret nödvändigtvist retas med oss ett tag till?! Att det aldrig kan förstå när det är nog!

Det är i varjefall Torsdag, vilket betyder att veckan gått så där läskigt fort, som den för det mesta gör. Att jag ska städa i dag, och att idag borde jag ha haft match. MEN det har jag inte eftersom jag slutat i det där laget. Antingen kör man fullt ut, eller så kör man inte alls! Den här gången passade "inte alls" sjukt mycket bättre. Men till hösten tänkte jag nosa in mig på "kör man fullt ut". Men då med ett annat lag...kanske med bella


yea

 Men du vet,.. det är ju så här man gör ett misslyckat hjärta med sin mun

Någonmersominsettattminbloggärsjuktvit

Kommentarer
Postat av: Yoji

Är du i Stockholm i veckan? :) TÄnkte ifall du hade tid att ta ngn streetbild?

2009-01-18 @ 17:13:52
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0