"Ett mer spontant år"

Så var det första dagen 2009! Jag blev väckt 1 av mamma och sedan dess har jag suttit invirad i mitt tjocka täcke och tittat på Vänner. I år är det året jag fyller arton, får ta körkort och det ska bli "ett mer spontant år", har P bestämmt. Jag håller med!

Men igår var det alltså nyårsafton och den firades tillsammans med Nikolaj, Alexandra och David på Il Forno uppe vid Öfvre slotts. . . trerättermiddag och trevligt sällskap alltså! Satt där och åt  den goda maten i några timmar. .. och efter det åkte jag hem med nikolaj till honom medans alex och david gick på möte på Livetsord. Hemma hos nikolaj spelade vi Rapakalja med hans föräldrar, åt fruktsallad och tittade på alla fina fyverkerier. Bättre sista dag på 2008 kunde jag inte haft. ♥

Och ikväll ska jag tillbaka till Nikolaj, men då tar jag med mig hela familjen. Det blir middag, lekar och spel..skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Alex

il ferno

2009-01-03 @ 00:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0