2008 i en bunt

1
vi hade en askalaskväll hos S.

2
ett till bevis på trevligheten.

3
Åkte ur DM i Stockholm.

4
Årelägret med P.

5
Majbrasan.

6
Kebron gick fortfarnade i skolan. . .

7
Friidrittsdagen.

8
Vi fikade i Stadsparken.

9
Jag fick min kärlek till Kor.

10
Lisa och Joseph gifte sig.

11
Vi var på Allsång. (måste bli tradition, med natta och daniel)

12
Nikolaj följde med till Stugan. Jag vill att han kommer nästa år igen! ♥


Jag flyttade till vårat nybyggda hus.

14
Vi gick till Ica, väldigt ofta.

15
Europakonferens.

16
Chuba odlade skägg.

17
Jag fyllde 17 och Tilda trillade i poolen.

18
Jag för första gången var rädd för att flyga.

19
Jag besökte Auschwitz.

20
Jag och natta bevisar våra erfarneheter av skogsorientering.

21
Vi fixar en överraskningsfest för Alex.

212
Flickmys i sthlm.

22
Julmarknaden i Göteborg och P och Nikolaj.

Kommentarer
Postat av: Noomi

Gott nytt år giiirl, haha I have a thing about my leg... de flyger alltid upp i synkroni med att ja kastar något.



Ja, den där kvällen hos teff, haha jag vill höra linnéas inspelning !!



och när kan vi ses igen Martina ?

2009-01-02 @ 11:10:32
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0