Tallibaner i korridoren...

Hål timme..Lalalalaaaa....alex OCH lovisa är sjuka! Bajsigt värre...sluta upp ni två med era huvuden..lämna dem hemma om det gör mindre ont men kom till skolan nåndag, nångång..nånstans! Någonsin?

Halv fyra börjar musikalen och jag ska presentera vad en scenograf sysslar med. Snacka om flummigt. . har skrivit ett A4 om ingeting känns det som. Estetiska saker är flummiga, och lätta. Men jobbiga och ... läskiga. Som att sjunga inför klassen! Huvaligen! Det slipper jag nog idag. Annars gömmer jag mig i min orangea tjocka tröja som jag nu myser i. Gosigt.

...idag var det två tallibaner i korridoren..och olivia men henne missade jag. :/

Onsdag P!

Kommentarer
Postat av: Prybil

Onsdag it is! five a´clock. Slå EN eller TVÅ singnaler så callar jag back.

2009-02-04 @ 02:28:43
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: Alex

ja för en gångs skull så nämnder du mig i din blogg!!!!!!!!!!!!

2009-02-04 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0