GOD JUL

christmas

julfin

santa

lillebror

jul

paket

jul-katt

Julen kom, och gick. Som vanligt gick det väldigt fort. Men det var mysigt i vilket fall som helst.
Har fått så mycket fint. Som en ny huvudkudde...den ska jag sova MEGA gott på i natt. En självutlösare till kameran <3, datorn som jag nu skriver på. (tummenupp), jätte fina kläder av Nikolaj.söten. Han känner mig känns det som..tur är väl det! Jaa...och det verkar som om alla mina presenter som jag givit bort också har lyckats. BRA!

Bra avslutningen på kvällen med sunesjul! Oooja!

God natt julen

Kommentarer
Postat av: emelie

vart har du köpt den svarta tröjan med detaljer på axlarna någonstans om ja får fråga :)

ps. gillar din blogg

2010-01-07 @ 13:53:31
Postat av: nikolaj

man ser att cindy är en tjej

2010-01-12 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0