Prioritera.

Nu känns det lite som om jag sitter i en burk som är för trång. Burken skulle ha kunnat vara lagom stor för mig, men att dela burken med en massa läxor och saker man bör ta tag i, det är då burken blir lite trång.

Så dörför gäller det att prioritera. När jag gör sånt så tänker jag först på vad jag måste göra. I det här fallet är det:

- Göra klart årsbokens elev presentationer
- Plugga på BTT provet som vi har på fredag. Det är typ lite hemskt som ett rån, eller ett dråp.
- Skriva en saga till Svenskan som ska göra Inger glad!
- En gammal engelska läxa som skulle vara klar typ för ett år sen, eller kanske typ en månad sen. Minns inte helt.'

Men sen så orkar jag faktist inte göra tråkiga saker så som, BTT provet och de...funderar på att tvinga mig att skriva i hop lite engelska ord och mejla fort till Cecilia. Vill bara bli av med det. Sen tänker jag skriva några elevpresentationer och därefter skriver jag en saga. Det är nog föresten lite kul kom jag på, alldeles nu!

Mot...mot kör mot skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0