PÅSK

Påsklov! Fast igår kändes det faktist som sommarlov. Helt galet vackert väcer var det, och varmt! 

I fredags efter mötet bakade jag och isabella bullar hos mig, kom massa folk som hjälpte till att baka och det slutade med att vi bakade lite av varje. Bakfrossa. Någon gång mitt i natten var vi klara och folket gick hem så jag och bello fick vår svit för oss själva.

Men det blev en kort natt eftersom vi skulle stå på torget nästa morgon och sälja alla bullar och kakor som vi bakat. Vi mötte daniel och natta som tillsammans med oss sjöng och sålde bullarna till vår Tyska resa. Sången gav oss faktist en hel del pengar så det har vi bestämmt oss för att göra om. Att försöka är allt!

Fyndade till och med små fina saker på torget, vita tygskor, en polaroid kamera, en väska i skinn och ett par wayfarers. Allt för bara 60 spänn typ. Vi gick sedan ner till ån med varsin glass och där några timmar och bara..glassade. Åt god mat hos bello och sen drog vi hem till mig, och mitt hus fylldes snabbt med trevligt folk. Picknick, lekar och sen en död hög av människor framför tv resulterade i en trött martina som gick och la sig tidigt och sov i över 12 timmar.


GB


I dag har jag städat hela huset och ska snart till ica med lillebror för att köpa till resan i morgon. För i morgon åker vi till Åre. En vecka skidsemester. Jag saknar nikolaj! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är gud. gbmor och gbfar är fina.

2009-04-05 @ 15:17:28
URL: http://baboschka.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Kul bild :)

2009-04-06 @ 12:03:30
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Victoria

din blogg är verkligen fin:) bra gjort!

2009-04-07 @ 13:02:29
URL: http://kalasakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0