you don't have a clue

Hej det blev visst inget skrivande alls här igår. Ovanligt! Igår jobbade jag iallfall med simone på donken och därefter hem fort, för att fräscha upp sig och sen på födelsedagsfirande hos Nikolajs Kusin Linnea som fyllde 17år i lördags :) Grattis till henne!  God Tårta (jag som inte brukar gilla tårta). Men iallfall efter firandet gick vi hem till nikolaj . . spelade guitar hero och vet du vad (?!) Nikolaj har tagit ett STORT steg in i guitarhero världen han spelar på hard och spöar skiten ur  mig. Det brukade ju vara tvärttom menar jag ;) Men nu har jag väl inte så stor chans längre...jag får väl minnas tillbaka till den gamla tiden då jag var mästare. Tur attt jag fortfarande är obesegrad mästare på mattleken iallfall!

I dag var det skolfotografering och vi blev helt plötsligt inte en sån storklass längre...endel var med, andra sjuka och somliga har "fotoskräck" tydligen. Vi är en blandad klass.

Det är läskigt med fotografer som bara tar ett kort och sen säger "Det var bra så, tack!"

Föresten blev jag antagen till musikalen! Scary!


Nu har även rönnbärspojkarna blivit tagna på bargärning,
Sämst! - jag hejade på er boys!

Kommentarer
Postat av: Prybil

GRATTIS :)

2008-09-01 @ 17:42:06
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: Anonym

äntligen fick jag tag på dom snorungarna :P

2008-09-01 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0