Bubblor

Mm..så skönt att bada igår. Tände en miljon ljus och låg där i det varma badet medans jag lyssnade på musik och läste lite. Helt klart värt nu när mörkret och hösten börjar komma över sverige.

Efter badet bakade jag en kladdig kladdkaka som jag och min lillebror satt och mumsade lite på framför "Ingen kan slå Filip och Fredrik" Mina favorit programledare i ett väldigt tråkigt program. Varför inte uppta sina gamla program igen?

Jag gillar er ändå Filip och Fredrik!
Filip och Fredrik

Idag åkte Mamma till Lettland med jobbet på "jobb-semester". Min lilla syster är i Idre. Så jag bor här själv med min Pappa och min bror. Jag är alltså kvinnan i huset ;) Och om två veckor åker jag till Polen och Pappa till Kroatien så då blir lillebror mannen i huset. Får se hur det går?

Annars har jag just dissat Coldplay konserten. Fattar inte vad det är med mig, men det är väl min snålhet som kniper..1300 är för mkt just nu för att ha roligt en kväll för...Jag vill Resa!

London och Berlin i Vår! . . . Kanske Göteborg i höst. Har du kollat med hushållet om det passar prybb?

föresten ta inte anabola, det är inte ens så snyggt med mkt muskler...

Kommentarer
Postat av: Prybil

jag lovar att inte ta anabola om du lovar att komma på höstlovet! ;) Du är ALLTID välkommen, det vet du :) men ja, du kommer hit först, sen följer jag med dit till u-landet!

2008-09-10 @ 21:06:45
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0