something wrong with the fantasyworld

Hallå.

Dagen var så där. Kände mig en aningen irriterande, oälskad och tjatig. Ibland måste man, fast jag hatar det. Annars var dagen bra. . . ganska kort. Och eftersom jag råkade känna mig lite så där.."nere" åkte jag till stan för att shoppa. Det gör mig alltid glad. Då glömmer jag allt man borde tänka på..läxor, prov, städning, saker som inte gör en glad..

Träffade min sjukliga vän på jalla! Lovisa hade livsnödvändiga ärenden, bla köpa avocado. förstår man ju att hon var tvungen att åka till stan fast hon var sjuk! Avocado is the shit! Nått annat som är bra/kul/trevligt/orättvist är att prybil är i sthlm just nu. Ikväll ska hon gå på Coldplay konserten. Gissa om nån är sugen på att haka på.. nu har jag ioförsig shoppat bort en del av mina pengar men . . hjärtat mitt längtar till sthlm jusst nu. Ooo vad det vill dit!

I morgon ska jag och nikolaj på den svenska romantiska filmen "Patrik 1,5" 

 

Kom hem från stan med trevligheter;
vinterjackakoftastrumpbyxoransiktskrämskorchokladcroissant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0