Jag gillar nog hösten ändå.

Vaknade ganska nyss till en strålande solig dag. Tar du bort stormandet är den faktist perfekt!

I dag ska jag inte göra nånting, och det ska bli helt u n d e b a r t. Minns inte ens när jag sist inte hade nått att göra. Det är alltid en massa måsten. Dem finns såklart nu med men dem ligger jag på hyllan för det är ingen förutom jag som påverkas av att inte göra dem. 

Igår var det lördag, jag var ledig och min ledighet tillbringar jag helst av allt med Nikolaj. Vi åkte in till stan och fikade en lång och mysig stund på Fågelsången ute i höstsolen. Gick sen några meter ner till fågeldamen och matade alla hugriga änder/ankor eller va det nu än är. Väldigt uppskattat. Mysigt nikolaj!

Träffade sedan maria för att äta middag på Marco´s. Gott gott. (: 

Kvällen tillbringades med nikolajs trevliga kusiner framför tvn, vi såg "Hot rod" . Sjukt kul film. 

kärlek till pojken min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0