it was a secret

Skorna hade inte kommit in än. Och hon i kassan viste inte när de skulle droppa in heller. Skit, nu måste jag dit varje dag!

Istället för skorna köpte jag lite annat smått och gott. En rougeborste från Face (mård), en lermask och rengörningsmjölk från oliv. Ikväll ska jag ha lermask, fotbad och kanske käka på nått onyggigt framför Gossip girl!

face sthlm
oliv

I morgon blir det fika med robert på stan (nånstans, jag vet inte vart; Min födelsedagspresent) - Fast det var visst hemligt sa robert nyss. ...så glöm det! och sen möte..och efter mötet Sagan om ringen kväll med Nikolaj! :)

Ser ut att bli en mysig morgon dag.

Så vill jag avsluta inlägget med att utbringa ett "HA DEN ÄRAN" till Victoria Gustavsson som idag kom in på hennes artonde år i livet! Grattis!
victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0