Guess who

Hej.

Dagen rusade förbi mig och jag hann knappt med. Min hjärna har ett glapp nånstans efter tyskan fram till chapel. . . (kan ju va för att jag inte ens såg nikolaj) eller så var det nått helt annat som kanske stavas  s ö m n b r i s t.
Linnéa var sjuk, vici och jag fick inte ens komma och hälla i henne hemgjorda mediciner. vi gick istället hem till mig och spelade "Vem där?".

I morgon ska jag leka med eli och på lördag med nikolaj. (: Det är ju min lediga helg så det är bara att passa på! Ingen tid får gå till spillo.

så ska man tydligen skriva om kolbe på engelska tills i morgon. Tjohej! Eller så gräver jag ner den saken nånstans och går lång därifrån.

.....Föresten, är det nån som har lust att byta en dvd film med mig?
Du får "The holiday"  (jag har nämligen två) så får jag nån av dig.....


Kommentarer
Postat av: Daniel

hahaha fy vad kul att spela vemdär! det vill jag göra!!!!!

2008-09-25 @ 21:45:45
Postat av: Prybil

du kan få cocolat, för jag har nämligen 2 ;)

2008-09-25 @ 22:15:27
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0