tänker på dig min kära.

Jotack det var väl en trevlig dag. Vart tar dagarna vägen nånstans? Går ju så sjukt fort. Men ja ä inte bitter. . . fast om sanningen ska fram är jag väl en smula bitter. En stor smula typ en brödbit.
Jag ska inte säga mer, fast jag vet att jag aldrig skulle göra så mot dig. Låta dig cykla hem i spöregnet medans jag tar bilen hem. Det skulle jag aldrig göra mot dig. Men alla är olika och ingen perfekt. Jag älskar dig ändå. ....... Men du ska veta att jag var sur på dig hela vägen hem.

Föresten har jag nog hittat en ny favorit artist. Sia. Sick mysig.  Det är föresten hon som sjunger låten jag la upp sist i går. Electric bird. 

 
bike


Det regnar fortfarande. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0