one day I´ll fly away

Haha. Jag har gjort en reklam bild till min skoaffär i Paint, Word och nått nerladdat Demo-shit program som man inte kan spara i. Man får va lite lurig när men inte har ps.

Jag har kommit på att jag önskar mig det, väldigt väldigt mkt. Så om du som läser det här tycker att jag är nog värd ps så kan du kanske göra mig lycklig och ge mig det, på ett eller annat sätt. Jag är öppen för förslag. Bara jag får det.

Min sko reklam blev inte alls så bra jag hade tänkt mig. Men mitt tema på reklamen var typ; "Det trodde du inte att skor kunde användas till" hade jag tänkt mig. Så på kortet aggerar skon telefon. Väldigt fult och hemmagjort blev det, men tänk på min idé hos en riktig fotograf och riktig modell. Det skulle bli läckert. Nu blev det inte det, men det blev "jag är nu klar med en läxa".

oky8

Fick föresten ett berömmande mail av Maud i går. Jag blev väldigt glad eftersom jag var så orolig att jag missuppfattat hela uppgiften och varit alldeles för "flummig" i mitt skrivande.

Jag citerar Maud.

Hej Martina   nu har jag läst genom din marlnads plan!!   Roligt att se att du lagt ner så mycket tid på den och att du tyckte det var roligt!!  
1. Fantastiskt bra att du var i tid, I verkligheten är det A o O att kunna leverera en raopport i tid
2. Bra bakgrund
3. Bra frågeställningar
4. Marknadsplaneringen var intressant o rolig att läsa. Du har betonat p´t plats - för läget och din specilla inredning , produkt i form av märkes- högre kvalitet skor. Rolig ide om reklamsatsningen...Den kommer att väcka uppmärksamhet !!  
/Maud


Man tackar man tackar. Oron har släppt och jag är befriad.


Bettan, kjolen finns på Monki.

Kommentarer
Postat av: bettan

men vill inte du köpa den kjolen då

2008-10-18 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0