Nostalgi. . .geek.

Victoria eller numera kallad honsomdissarmigpåårelägret2009 ville att jag skulle skriva om henne. Till vilken anledning undrar jag då? Jag vill ju till åre lägret men jag kommer vara jätte super duper mobbad där. Vill nån ens ha mig där?

Idag har jag i varje fall lekt med Edis. Och vi har verkligen bara nostalgi-nördat oss.
 Vi har spelat;
- Sverige jakten (vi tog professorn)
- Sunes sportlov (han åker skidor, grr på dig prybil)
- Lego racer
- Lego racer 2

edis

Jag vann mest, utan att skryta. ^^ Men han hade typ aldrig spelat Lego racer förut. . . han var väldigt duktig! :)

Så spelade vi Guitar hero och kollade på min favorit film, GRINCHEN! Erkänn att den är mysig! Man kan inte låta bli att älska grinchen! 
 
Jag kanske är väldigt tappad men Cindy Lou är ju samma som Jenny i Gossip girl. ja
Jag är väldigt konstigt trött. . . ska nog sova snart.

Kommentarer
Postat av: Prybil

ja venne.. att jag dissar kanske.. NOT ^^ när ska vi dissa varann över telefon?

2008-10-06 @ 23:14:36
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: mikaela

taaack så mycket :) är dock inte helt nöjd ännu.

och förresten så visste inte jag att det var samma tjej :O hon är förjävligt söt, synd bara att hon är så smal :/

2008-10-07 @ 12:44:09
URL: http://mikaelano.blogg.se/
Postat av: nathalie

asså. martina. Jah elskar typ med grinchen, wanna watch it someday? JAG DU OCH NIKO OCH LILLA NINJA? OCH massa godis.



obs. jag är trött.

2008-10-07 @ 13:21:26
Postat av: Edis

Du kallar mig edis =)



Jag ska bli bättre än dig på Lego Racer... (1an förstås, 2an var skräp)

2008-10-09 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0