" LOKG Det glada alternativet"

Mysig mys dag i dag i skolan. Riktigt mysigt faktist, all ära till Gabbi! Kul var det också att se pastorernas miner när det upptäckte att hela gymnasiekorridoren var en enda stor myshörna. haha. Det var ganska kul när alex dunkudde gick sönder, allt dun bara flög. Det är så ett kuddkrig ska va. Mindre kul, när vi insåg att kudde var sönder. .. . den var ju gosigare när den var hel. .. . .

lokg

Efter mysdagen var det snabbt iväg till Katalin med noomi och alex. Vi skulle stå i LOKG montern och representera våran skola för små virriga nior.  Vi fick en hel del lite lustiga frågor, men det verkade som om alla negativa människor gick ifrån oss mer positiva. Det gjorde vi bra. Så sjukt tråkigt alla andra gymansieskolor såg ut att ha i sina motrar föresten . . . vi är nog. . "Det glada alternativet" .Helt seriöst tror jag att vi har det bästa stämmingen på våran skola.

Så träffade jag min gamla idrottslärare som jag hade i 1-3. Han kom fram till mig och började snacka lite. Skojigt att han kände igen mig. Är man en dröm elev så är man ^^ skämt o sido.
 
Sjukt skönt det ska bli med lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0