Han var hård men orättvis

Hemma från träningen med..Daniel som tränare. Han var hård men orättvis. Jag fick göra flest armhävningar/sittups. Men det är ert eget fel laget. Eftersom jag får all skit kommer jag bli störst, Bäst och Vackrast. Akta er!

Jag var föresten målvakt på träninge och Ooo så bra man kan va. Jag släppte in typ 5 mål. . . . inte alls så bra alltså. Men komihåg att det var min första gång. Carro är föresten väldigt kaxig som sitter på bänken och skrattar åt oss hela tiden. Så roligt spelar vi väl inte?

Match på Torsdag 22:20!  Så har vi fått en hemsida. . .eat my shorts
eat
Mysteriet med tyska pengarna är löst. Det var tydligen till ett av mina andra konton de var inbetalade till. De är hittade! YEY! I morgon blir det beställning. . . om du inte betalat får du boka själv. HA!

Kommentarer
Postat av: Prybil

tack för prommenix och ball hemsida! haha :) och vadå beställa?,

tyskland?

2008-10-16 @ 22:23:21
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0