Brown.

Gårdagen. .. hann jag inte skriva om förens det blev ny dag. Men jag var iallfall och åt frukost med ytterst söta flickor på barista. Bettan, Eli, Carro, Alex och Lise. Fler sånna intiativ!

Gick på stan med eli och kom hem med vantar, mössa, ansiktskräm och hårfärg. Så nu är jag helbrunett igen.

brunett

Såg sedan på "P.S I Love you", hann tyvärr inte se klart hela för vi skulle till LO och hjälpa till inför youth. Men det jag såg var bra/mysigt/romaniskt...se den!

Efter hjälpatillandet på Lo åkte jag Gabbi, abbe, robin och nikolaj(my love) till Abbe och kollade på nån film..Get smart tror jag det hette. Rätt skoj faktist. Jag skrattade en hel del.


P.S I love you


Get smart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0