ät mina shorts, tack!

Hello. Jag är nu medlem i laget. "eat my shorts" Vi är hjältar som tänker överta innebandy amatörernas värld. Vi ska slåss mot gamla tjocka tanter och små finniga barn. Antagligen kommer alla spela skiten ur oss. . . fast vi har roligast.

Jag har nu tackat nej till mönstring. ^^ Sånt är ju bara för män och manliga kvinnor. Jag hade tänkt att bli en mer kvinnlig kvinna. . .det har jag tänkt länge nu. Frågan är om jag lyckats eller givit upp? Tur att man inte är en manlig kvinna iallfall..jag är typ nån normalblanding som gillar att tackla folk. Det är nog seriöst de jag får mest addrenalin av.

Apråpå (tänk att jag tror det finns nått som heter så) det så var natta helt galen på träningen idag. Hon bokstavligen hoppade på motståndarna! Mohahah!

Orientering i morgon då. Jag hämtar dig halv tio nattapatta.   

Kommentarer
Postat av: nathalie

hah, tss.. det kallas försvar!



Oh, danke! vi ses då :)

2008-10-02 @ 23:56:05
Postat av: Prybil

så där är jag en manlig kvinna... tack, not!

2008-10-03 @ 00:01:41
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0