alex typ slukade min håltimma

Jag får inte glömma att skriva om matthias. Jag får inte glömma! Så snurrade mina tankar medans jag cyklade hem bland fallna löv och smsade till alla som älskar tyska. Det gjorde jag inte heller! Se så bra jag minns allt och alla. Det kanske jag faktist är bra på? Att minnas folk. . jag som aldrig kommit på vad jag är bra på.

Matthias trollade fram sina nycklar på lektionen och det var faktist värt att skriva i min blogg. (plus att han bad om det)

Ni vet väl antagligen vid det här laget att på håltimmar har jag hål. Men alex typ slukade min håltimma i dag. Seriöst hur kan tiden gå så sjukt fort? Jag var alltså med alex i dag på hålet, vi stack hit hem; satt och pluggade på datorkunskapen som jag fattar nu. . eller lite iallafall. Alltså är jag inte helt tappad. Så lagade vi tacos på rekord tid 20 minuter! Det blev väldigt god också. Vi lyssnade på Coldplay - viva la vida, spelade guitar hero och lego racer. Sen var klockan fem i halv två, och halv två skulle vi vara på skolan igen för att gå på NG-träff. Alex är ju ordförande och jag var supporter och nu mera även NG-grupps medlem. Vi gick så fort att vi inte kunde tänka. Då passade alla som lever på att smsa oss om allt mellan himel och jord. Vilken tajming.

coldplay

Ikväll ska jag till bettan, hon är verkligen hur mysig som helst. Hon bakade massa igår och idag har hon städat för att våran STORA bönegrupp ska dit. Den flickan är Kung!

Nu måste jag plugga vidare. . .Nörd.

Prybb! Du, jag och luren kl FEM!

Kommentarer
Postat av: bettan

haha va söt du är jag blilr ju generad. skrev om mig två gånger till och med. du är kung

2008-10-14 @ 09:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0