Zzz...Zzz...

helt sjukt seg och trött hela fredagen. Tänkte att det bara skulle vara runt morgontimmarna men så sitter jag här fortfaranade och det känns som om jag nyss stigit upp. På sätt och vis är det ju sant eftersom jag nyss låg och halvsov/smsade med min lillebror som satt i rummet intill. Jaa..det var jobbigt att gå dit. Sms är bra. Comviq är från himelen. (och jag är fortfarande lika osäker på hur himelen stavas varje gång jag skrvier det.)

Slummrade till en kortis på 20 rasten nu  på eftermiddagen också. Skönt. Läskigt att somna i en tom korridor och vakna i en fullproppad. Inget jag vill rekomendera. Men att vakna av en nikolaj-puss är att rekomendera däremot. (fast prova det inte, han är min)
 Väldigt viktigt! ....men jag ska pallra mig till mötet ändå är det tänkt.

Så svik mig nu inte. Om jag kommer, kan alla komma!

kille
En vakt på allsång, som ser trött ut. Åke.


Ps. Det värker som as innanför mina ögon. Ds.

I morgon ska jag till nikolaj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0