white.

ska om 5 minuter börja knyta på mina vinterskor som tar ett litet tag att knyta. Tänkte sedan traska iväg i vintern bort till jobbet, slutar kl tre och kl fyra kommer lite släkt och firar rebecca, (igen). Så efter det till min älskade lovisa tillsammans med min kopanjon alex!
Kanske skulle även carro dyka upp?! Hoppas det. Det lär i varje fall bli en höjdar kväll!

P. Jag fattar inte din kommentar överheadtaget!

Ciao fellows.

Föresten va är Klemens för namn? Aldrig hört, grattis på dig Klemens!
Det är din namnsdag.

Kommentarer
Postat av: Prybil

HAHAH! jag citerade nilecity ju!

i korta drag, när ska vi prata? ;)

2008-11-23 @ 10:40:19
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: Lena

Klemens är ett pojk/manns namn :) Kanske inte så vanligt men vem vet...snart kommer väl någon kändis på att ge sitt barn namnet klemens och så får en rad av pojkar heta detta hahaha



Ha en fin dag!

2008-11-23 @ 10:50:29
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0