Uppklarat mord

Det här har jag inte berättat för så många, nästan inga alls skulle jag tro, eftersom jag själv som liten tyckte att det var så hemskt. . . jag hade varit med mormor och morfar ute och campat med deras husvagn. Så var vi påväg hem. . . och precis när vi körde förbi en bondgård kom en fågelfamilj gående mitt framför bilen. Morfar hann inte bromsa utan körde mitt över dem.

Jag var bara runt sex år då och tyckte att det var jätte hemskt. Eftersom jag var säker på att vi dödat någon av dem. Jag hade dödat ett djur. Så idag, 11 år senare vid matbordet alldeles nyss kom samtalet om fåglarna upp igen. . .och då fick jag reda på något.

När mormor och morfar hade kommit hem så gick morfar och kollade fram på bilen om det synts något av fåglarna, och då såg han en fågelunge som satt inne i bilen. Vid grillen. Levande och glad. Så den hade åkt med oss en bra bit. De körde honom till ultuna och där tog de hand om honom.

Slutet gott allting gott.



I´m not a killer. . . . anymore.


Kommentarer
Postat av: Maja

hahaha! sen känner jag..en fågel mer eller mindre. förlåt att jag är så hård...

2008-11-12 @ 19:49:15
URL: http://moviestars.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha :p

2008-11-12 @ 20:48:10
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet/lägenhet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-11-12 @ 21:49:43
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Louise

åååh! vad skönt för dig att slippa grubbla på det :P Hur kommer det sig att du fick veta det förrän nu? Fin blogg du har förresten!

2008-11-12 @ 21:54:44
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0