"overdriven"

Igår som sagt var jag trött, men jag åkta iväg till mötet, och jag var inte den enda trötta människan där. Träffade bland annat milla och lisa. (: Men blir alltid lika glad av dem. Sen drog vi rätt fort väg till max, jag, carro, alex, vanessa, nikolaj och isak. Käka lite på ett läskigt tyst max och körde vidare till abbe. Där vi var allt annat än ensamma. Har faktist ingen aning om hur många vi var eller vilka som var där med jag visste inte att det fick plats så mkt folk i det rummet. Det var lite kul att när folk sa "hejdå" så undrade man varje gång när dem kom dit. . .. vet inte vad filmen hette men den var rätt sjuk och rätt kul. Typ överdriven krigsfilm.

Men nu har jag klippt mitt hår lite i morse och snart ska jag iväg till nikolaj.

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Härlig blogg ! :)



Har ny design . Skulle vara snällt om du kommenterade om du gillade den eller inte :¨)

2008-11-15 @ 14:30:59
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-11-15 @ 22:58:53
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: nikolaj

survive

2008-11-16 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0