Såå Värt.

Igår var en hemskt trevlig dag.
For iväg med billiga biljetter till sthlm tillsammans med fint sällskap. Vanessa, Alex, Gabbi, Carro, Loivsa, Isabella, Elisabeth, Lise och Valentina.

Åt på kungshallen, då får alla äta va de har lust till. = inget gnäll och alla är nöjda och glada. Vi sedan i regnet till Stureplan där vi fikade i säkert över två timmar på espresso house. Otroligt mysigt, så jag och lojloj har planer i våra hjärnor för framtida trevligheter också! Det blir NAJS! Såg två bloggare också. För er andra nördar. Jag kom på att man vet mer om "kända" bloggare än vad man bör. Bloggar jag inte ens läser men vet ändå om dem typ. Kissie och Shecity.

flick

Gick den korta biten till dramaten och såg hamlet som var 70-talsaktig. .
Tåget hem var inställt och vi kom hem för sent för mig. Jag mådde sjukt dåligt. Blää..
Men idag mådde jag bättre och efter skolan kom alex och bettan hit en kortis för att dricka te och spela lite guitar hero. Men nu är de på jobbet...såå..
Vi hörs!

jag har lite bilder som hör hit, men jag hittar inte min kamera. Fast jag hade den nyss. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0