I huvudet på en flicka.

Söndagen hemma hos världens mysigaste mormor och morfar med familj och kusiner var mycket trevlligt. Kusinerna har gått in i en "klänga-på-nikolaj-fas" vilket jag njuter av. Mindre kläng på mig alltså, yes!

En 6årings tankar.
Idag frågade Ella hur gammal jag var.
Jag - 17, är jag. Så nästa år är jag vuxen.
Ella. (jättestora förvånande ögon) - Oj, då kanske du och nikolaj gifter er!
Jag - Jaa, det kanske vi gör.
Ella tänker efter och säger sedan tyst till mig - Nikolaj är så söt och snäll, han blir nog en bra man! Föresten. . .. får jag komma då?
Jag - Ja, isåfall så klart du får.
Ella - ..och sitta långt fram, kanske längst fram?
Jag - Kanske de....
Ella skiner upp och berättar för sin mamma att hon nog ska på bröllop!

Haha..lilten söt flicka.

 
Efter storkalaset för morfar 70 år, Becca 13år, Ella 6år och Tilda 4 år. Tillsammans 93! Åkte jag hem till nikolaj och kollade på lite film. . . .för ovanlighetens skull.

Ooojaa. vad jag älskar den pojken.


Kommentarer
Postat av: Prybil

onsdag/torsdag it is! ;)

2008-11-10 @ 01:37:16
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: nathaie

jag är med bjuden vetja.

2008-11-10 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0