Askalas!

Känner att jag inte alls har varje sig tid eller hjärnkapacitet för att skriva något intressant här i min blogg över headtaget.
Här för mycket annat som bökar, snurrar och tar plats.

Men jag har några små gosaker som du kan ta och suga på.
1. Jag vill bara säga att ni är sååå otroligt bra, ni som svarat på årsboken. Ni på skolan är verkligen ett såå strört skänt gäng. Sittar här och skrattar åt hur underbara ni är varje dag! Ni förgyller min vardag!

2. Jag får 50 poäng för småföretagande utan att behöva gå på lektionen bara för att jag gör årsboken med ett företag! Kung! 

3. Ikväll är det möte med jocke! Askalas! Kom! 

4. Snart åker jag till min kärleks stad. Göteborg med min riktiga kärlek (nikolaj) och min låtssas kärlek (isak) och besöker en underbara kärlek (P, my sis!) 

5. Kära tomten jag har varit en snäll flicka det måste du komma ihåg. För jag vet att mamma snart handlar mina julklappar och då måste du påminna henne om det! Jätte mycket!












Föresten var det helt underbart mysigt med fika av trevliga föräldrar i dag på BTT!
Det uppskattas till tusen!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Va..köper din mamma julklappar åt tomten som han lägger under granen..?

2008-11-22 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0