Tjenixen sixten :)

Två lektioner, Ah det är skönt med måndagar ändå!

image199
Efter skolan moppade jag och nikolaj hem tillsammans på min moppe till storvreta, ekonomi framför allt! Det är dyrt att köra epa kära vänner. Jag varnar er ;)

Väl hemma rostade vi lite mackor och satt i solen, tog även lite Bj som efterrätt. Men nu är dem slut. Tyvärr har han inte förstått det goa med dem än. Men det kommer väl.

Så gick vi till ica för att införskaffa lite frisco bröd och smältost till middagen som nikolaj fick bestämma. Mamma lagade meaten med assistans av oss! Och så var det vi tre som åt och även tittade på massa gamla foton! ;p

Kvällen avrundades med Shrek 2. ..Som nikolaj visst har sett!

kojs!

Kommentarer
Postat av: Prybil

Då såg ni mig.. DONKEY! :)
Jag finns här för dig Martina ^^, du och jag i dejt imorgon!? love

2008-05-05 @ 23:21:51
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0