Öhm.

Hej hallå.
 
Sommarn är här och jag plockar inte bär för det gör man väl på hösten.

Friidrottsdag i dag. Sugen på att känna dig.."närvarnade" klicka "här"..om inte. Skit i det då och fortsätta läsa mina underliga faktan.

Ja du, i dag var det en sån där dag som man önskar super mkt att allt vatten redan var uppvärmt. Men så var det inte. Inte heller går det att tjuv dyka i min pool eftersom det är massa lera runt om och tuffa byggarbetare som mixar med vår tomt. Så nej inte heller det ett alternativ. Det blev bara att åka hem i en genomdränkt T-shirt från studenternas och sedan mumsa i sig ett stor skål med frukt och glass! Mm..inte dåligt de heller..

Vi ses.

Jag är kräftröd. Jag visste inte att jag kunde bli det. Där ser man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0