Lite för mkt av det mesta

God morgon. . . Öh. Ja. (orkar inte sudda)  Den här ..jag menar det här inlägget ska skrivas utan "suddet". Såå...vi får se hur det blir.

Gick upp tidigt i morse. 04:30 Blä på den, erkänn att det suger! (här gäller det att tänka innnan man skriver känner jag, något jag verkar suga på)

Jag och eli skulle stå på Vaksalatorg (där träffade vi även noomi, hon är fin.) för att bli av med min familjs skit! Mamma och Pappa fick ta båda bilarna eftersom vi tydligen hade sååå mkt! Halv sju ..nej halv sex kom vi in och tog en hörnplats på det kalla torget. Packade upp allt och hör och häpnad (om det ens heter så) Fick vi plats med allt på en ruta. Visserligen hörn ruta men skit i det nu ...vidare i min dags saga.

Så sålda vi massa. . . och det här var en dag fullt av "bajs-människor" som chuba brukar säga om folk han inte gillar, eller känner som han inte gillar. Öh..ja precis. Folk man inte gillar alltså.
Seriöst är sverige ett u-land eller?! Folk prutar helt seriöst p åen 5.a? Har folk sååå lite pengar, eller är sverige bara snålt. Ioförsig var det nästan inte en enda svensk på torget men ändå. Folket bor ju här. Och jag hatar snåla människor. Jag ska aldrig bli sånn..en ful gumma som prutar på en 5.a, det är seriöst pinsamt. Och den här texten innehåller för många "seriöst". Nu gillar jag inte mig själv för det en sekund...

Tjänade en hel del iallalfall. :) Tack eli gumman min kära kära vän för sällskapet! Även du tjänade ju en hacka ;) <3

Nu är jag trött så jag dissar "guitar hero" spelandet hos niko´-picko. Men jag slår vad om att han bara är lättad av det. Vem orkar med två tjejer när man har lanat till 9 på morgonen. Skyll dig själv säger jag bara..men nu orkar jag inte med honom heller..eller jo. Men vägen dit orkar jag inte med. Orken orkar alltid med en nikolaj pojke, komigen han är ju faktist riktigt söt min kära pojke :) <3

Dags att ge sig? JA! :)

Ha det allesammans. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0