Fullt upp.

Hej hallå.

Dagen har varit, full.
Gick upp halv 11 och stack påengång till stan för att träna lite på friskis. Måste ju passa på. Det förstår du väl. ;)
Så märkte jag på väg in att jag glömt schampo så vad fanns det för annat alternativ än att ta en sväng om inne på torgkassen, som har bästa öppentiderna.

Sen vidare till friskis såklart, tränade, duschade och försökte hinna föna håret någorlunda innan jag trippade iväg i mina mysiga skor till bussen. Åkte till skolan, som fick mig att må piss i dag. Eller ja, jag har kort tålamod men seriöst i dag var det värdelöst. Hade en lektion på 20 minuters bråk i klassen om när matte provet skulle va. Får damp på vissa, jag vet att mickan förstår mig. Sen gick jag ut i solen och tänkte lixom koppla av. Men då störde alla mig. Det var typ som "åh, jag vet det är kul att se när martina mår piss, ja vi får henne att må sämre" Inte ens nikolaj stod på min sida, trodde att du alltid skulle hjälpa mig ):

Så jag drog därifrån, orka med sånna som inte vill en ens bästa lixom. Köpte en bikini på stan. Då började jag må bättre, shopping får mig alltid att må toppelitipptopp! :)


Sen köpte jag en espresso och en baguett Waynes och pluggade lite matte i solen. Mysigt.
Därefter dorg jag ner till NG för att hjälpa dem att ringa lite medlemar. Något som dem uppenbarligen var less på. Jag tyckte att det var rätt kul :P

Haha. Hemma nu och jag är olagligt mkt läxor. Men jag orkar inte med dem nu.

Kommentarer
Postat av: Prybil

Men hjärtat mitt.. varför ringde du inte mig. Jag vill alltid ditt bästa ;)
Grym bikini btw! De gjorde du bra :)

2008-05-12 @ 22:01:55
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0