Wow sopar undan mig.

Mmm..Mys! Sitter här i en tjocktröja som luktar nikolaj. Jag trivs!

Jag har faktist inte så mkt som jag tror jag vill skriva här.
Förutom att jag starkt ogillar att nikolaj ska börja spela wow...känner att jag kommer att bli bortglömd. . . visst kan han få spela i helgen på chubas "lan-kalas." Men inte börja lixom. Jag tror inte att de skulle gå alls så bra för oss då..och det vill jag att det ska. Att det ska gå bra alltså, och det är bara dörför jag inte gillar det. Bara för att han kommer att glömma mig mer och mer.
Han tror inte att det blir så, men Wow kommer ta hans liv. (okej lite drastiskt) Men han kommer ägna all tid åt wow. Tro mig!

Visst?

):

Älskar honom <3

Kommentarer
Postat av: nikolaj

nej.. så kommer de inte bli.. nu tror du fel.. jag älskar dej mer än allt annat.. tror du jag kommer glömma bort dej så har du fel.. martina... lita på mej.. du behöver inte oroa dej.. du kan vara trygg.. :) jag älskar dej

2008-03-06 @ 18:08:32
URL: http://thehee.co.nr
Postat av: Prybil

wow är från djävulen!

2008-03-06 @ 21:13:13
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0