Shoppa = :)

Lyckliga dag! Har jag kännt sådan lycka på länge? :)

Coolt, jag följde NATHALIE´s råd som i förra inläggets kommentar att köpa skor. Skor blev det och inget mer! Ha! Jag sket i allt som jag tyckte var lite lagom fint för att spara mina pengar till något i framtiden som jag verkligen vill ha!

Fy va stolt jag är för det! Det har jag lixom aldrig gjort förut! OOooo ! Någon är stolt?!

Så skor blev det alltså, och jag är fullkommligt förälskad i dem! Ni kanske inte tycker dem är snygga men det gör jag! Orangea är dem..sen säger jag inget mer. Köpte på myrornas. Kap!

Nu sitter jag här i Nikolajs tröja och äter äpple och Cashew nötter. Gott! Ikväll blir det Ben & Jerry´s!

I morgon ska jag till nikolaj och spöa honom i hockeyspel! :)

Smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0