oplanerat snille.

En flicka som jag brukar sova minst 8 timmar varje natt. Jag är nog en typ av en sov-nörd. Räknar nämligen varje natt hur många timmar jags over. Därför har jag koll att det vanligtvis brukar bli 8. Men i natt blev det bara 6.

Blev ju utkickad ur mitt hus i morse eftersom vi skulle ha visning på huset kl 10.00. Så då var det dags att vara väck. Kvart i körde mamma oss till kyrkan. Sen for hos till Valencia. Får hoppas att hon får det bra där.

Min söndag blev ju inte så jag hade planerat. Jag som skulle leka pluggis och bli proffs på tyska lagom till tyska provet på tisdag. Nähe..då hade man glömt tyska boken som ligger tryggt bakom lås och bom i skolan.
"Jag vet jag hämtar den efter mötet" ...väl på mötet inser jag att jag glömt skåpnyckeln. - lyckat!
Så någon tyska blir det väl inte...desto med dator. Här lär jag tillbringa min söndag. Om ingen på något vis räddar mig, om nån kommer och vill hitta på nått roligt. Lär ju inte bli så ..jag bor ju fortfarande utom räckhåll för civilisationen. . . . snart så.

Visning igen: söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0