När man glömmer...

Hej.

Ni kanske såg min fina lista i morse om "Vad som händer idag". Den gick åt skogen. Jag blev jätte nervös inför matteprovet så sen när jag lättad kom ut från provet och nikolaj tyckte att jag skulle till honom så tänkte jag inte så mkt på att jag hade planer.

Men som tur va så snackade jag och prybb senare. Förlåt!


Så jag stack alltså hem till nikolaj och pluggade super duktigt på Fe-provet. Eller som de hette.."förritiden" Fek.
Så köpte Maria Ben & Jerry´s till mig..Brownie Fudge! Min favorit och nu säkert Fam. Brinks favorit också! Tror att jag lyckats frälsa alla ..utom nikolaj. (som var mitt mål)

Hade det iallfall som vanligt jätte trevligt och roligt i Brinks hem! :)


Jag är trött...så jag ska nog kojsa.

Smile!

Sen vill jag bara visa min tacksamhet till mitt stöd mot wow. Isak Gabre. Som står på min sida! Det uppskattas! Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyssna på en kille som inte har kompisar i sin egen ålder? =/

2008-03-12 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0