Någon behöver pengar?

Godmorgon. :)

Det är lördag vilket gör mig såklart glad! :)

Ska städa rummet inför visningen i morgon och sen far jag till stan..tänkte ringa vallen för jag tror att hon ville med. :) Trevligt. Det var alldeles fööör länge sen jag köpte några kläder. Jag behöver allt möjligt. Helst en ny garderob. Det vore ju drömmen. Men som fattig student måste jag lära mig att prioritera!

Så nu måste jag välja mellan:
- skor (av olika slag, vårskor, högklackat, ballerina)
- underkläder
- jeans (det är läskigt att vida börjar inta marknaden igen, jag som gillar stuprör)
- klänningar/kjolar (men det kan kanske vänta, det blir väl mer aktuellt till sommaren)
- hängsel jeans shorts. (Hittar ändå inga, men när jag finner några tar jag dem)
- bikini (jag har hittat en men, är det för tidigt att köpa måntro?)

Vad ska jag köpa?

Det är väl de som står högst på min lista..

Nu ska jag äta lite god frukost! Hoppas vi har lite avocado kvar :)

Smile!

Kommentarer
Postat av: NATHALIE-

Jag röstar på Skor :) skor är alltid bra! eller jeans eller underkläder. resten köper man närmre sommarn för då har allt nytt kommit in (: kanske.

2008-03-08 @ 13:06:04
Postat av: Prybil

det är aldrig för tidigt för en bikini ;) å så va de pengar till hit också ;p kolla va den kostar så dicussar vi de.. över en dejt? jag vill! :D

2008-03-09 @ 19:04:49
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0