Lastbil? Vad är de för ord?

Oj, ser man på. Ett inlägg nu så här alldeles efter det förra ;p hihi. Trots allt som jag borde göra är jag seriöst jätte glad! Är det inte helt underbart? ..Det tycker jag!

Var på tomten i morse med pappa och snackade med de urgrymma byggkillarna som höll på att lasta av vårat hus från en super lång lastbil. (lastbil låter helt sjukt mobbat, har du tänkt på de)

Senare på eftermiddagen efter skolan åkte jag med mamma till tomten, som inte bara är en tomt. Nej för nu står det ett hus där, ett grage och en stor grop för the pool! ;) Nice nice!

åh, vi har ju snyggaste huset ;) Okej nån överreagerar..

..men hallå. Jag är glad. Jag får vara det!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag tänkte på en sak.. är erat hus, huset breve prybils gamla?

2008-03-13 @ 17:27:46
Postat av: Prybil

Haha.. skön kommentar innan här ;) klart du ska vara glad! jag är glad med dig :) kom hiiit!

2008-03-13 @ 22:22:40
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0