kärt barn har många namn?

Påväg i bussen satt jag och tänkte, som jag såklart brukar. Ochjag kom och tänka på att här om dan så försökte jag och Valentina komma på hur många smeknamn jag har. Vi kom fram att det var sjuk många. Men brukar man inte säga "kärt barn har många namn" ?

Här följer en lista med älskade och mindre älskade smeknamn till mig. Martina!
- tina
- taina
- moregård
- marre
- marris
- martini
- marty
- dry martini
- mart
- määreh
- tintin
- tinis

...sen är lista nog slut. Eller kommer du på nått mer kanske?
Överflödigt många iallfall. ^^

Smile.

Kommentarer
Postat av: josef

ja har liksom....öhh..
josef....sen typ....eeh...typ....hmm...:S

:P

2008-03-07 @ 18:02:05
Postat av: Noomi Franceen

jag vet ! "Sockerpulla" Haha ;-)

2008-03-07 @ 18:42:24
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: linnea

marran

2008-03-08 @ 23:09:01
Postat av: linnea

mardrömmen

2008-03-08 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0